.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديركل جديد صدا و سيماي مركز گيلان معرفي شد

معاون امور مجلس و استان‌هاي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: رسانه استاني بايد در خدمت توسعه همه جانبه استان باشد و داشته‌هاي بالقوه را مطرح و درگستره ملي و جهاني منتشر كند.

سيدرمضان موسوي مقدم امروز در مراسم توديع و معارفه مديركل صداوسيماي مركز گيلان در محل سالن اجتماعات بانك صادرات رشت افزود: 3 وظيفه اصلي و اساسي جزو مأموريت‌هاي قطعي شبكه‌هاي محلي است كه شامل حفظ و پاسداري از فرهنگ، تاريخ و داشته‌هاي مرز و بوم است.
وي ادامه داد: انجام اين 3 وظيفه رسالت سنگيني است و فقط با توليد چند فيلم نمي‌توان پاسخگوي يك منطقه بود.
موسوي مقدم با بيان اين‌كه عقب افتادگي‌هاي زيادي وجود دارد، برضرورت انجام تلاش‌ها براي رفع عقب افتادگي تأكيد كرد.
وي با اشاره به فرهنگ بالاي استان گيلان اظهار داشت: نگاه به فهرست شخصيت‌هاي تاريخي اين ديار 2 تا 3 ساعت فرصت نياز است و هركدام از شخصيت‌هاي گيلان زمين مي‌تواند الگو و سرمشق براي نسل امروز و فردا شود.
معاون امورمجلس و استان‌هاي صدا و سيماي كشور اضافه كرد: نسل امروز ما به شدت نيازمند داشته‌هاي تاريخي است و رسانه نقش سنگيني در اين زمينه برعهده دارد.
وي افزود: در اقيانوس بيكران فرهنگ و ادب سرزمين گيلان نكات برجسته‌اي وجود دارد كه مي‌تواند دست آموز و سرمشق باشد ضمن اينكه اين استان در پيروزي انقلاب و معرفي شخصيت‌هاي علمي و دانشگاهي بسيار خوب درخشيد كه نامشان زينت بخش كشور است.
موسوي مقدم گيلان را استان شهيداني چون ميرزاكوچك خان جنگلي دانست و تصريح كرد: ميرزا و نهضت جنگل منشأ بركات و اثرات زيادي در استان و سطح ملي است.
وي تأكيد كرد: رسانه استاني بايد در خدمت توسعه همه جانبه استان باشد و برنامه‌هايي كه توسط دولت در حال اجرا است را عرضه كند.
معاون امورمجلس و استان‌هاي سازمان صدا و سيماي كشور ادامه داد: در اين راستا گله مندي و نقدهايي وجود دارد اما بايد ضريب تحمل ما افزايش پيدا كند.
وي افزود: امروز مردم داراي مشكلات جدي در حوزه‌هاي اجتماعي هستند و رسانه به عنوان چشم و زبان گوياي مردم اين مشكلات را مطرح مي‌كنند كه در برخي موارد بزرگنمايي مي‌شود.
موسوي مقدم يادآور شد: رسانه كاركرد خود را دارد و مهم اين است كه صادقانه عمل كند و در خدمت توسعه باشد.
وي با مثبت ارزيابي كردن عملكرد صداوسيماي مركز گيلان خاطر نشان كرد: اين مركز در مقايسه با ساير استانها توانست در توليد آثار فاخر جايگاه خوبي پيدا كرده و مي تواند با اين زيرساخت ها در آينده قطب توليدات فاخر در كشور شود كه اين موضوع مسئوليت مديركل جديد را چند برابر مي كند.
معاون امورمجلس و استانهاي سازمان صداوسيماي كشور با تأكيد برضرورت اجراي پروژه‌هاي در دست اقدام صدا و سيماي مركز گيلان يادآور شد: اين پروژه‌ها بايد به پايان رسيده و صدا و سيماي مركز گيلان در مدار ماهواره قرار گيرد و در اولين فرصت جشن تولد دنياي ديجيتالي را برگزار كند.
وي متذكر شد: در حوزه توليد مسئوليت سنگيني بردوش مديران نهاده شده و بايد با پرهيز از حواشي كه ما را دچار غفلت مي‌كند، به كار و خدمت بيشتر بپردازيم.
سرپرست صدا و سيماي مركز گيلان در اين مراسم گفت: نيروي انساني سرمايه اصلي هر مجموعه مديريتي است كه با هدايت و مديريت يك انسان لايق مي‌تواند به اوج افتخار نايل شود.
عبدالله مددي با اشاره به فعاليت و خدمات حسيني مديركل سابق، تهيه 6 فيلم سينمايي بزرگ، بناي جديد ساختمان مركز صداوسيما، توسعه تجهيزات فني و پوشش رسانه اي را از جمله مهم ترين عملكرد مثبت حسيني در دوران 4 سال مديريت صداوسيماي مركز گيلان عنوان كرد.
سيدمحمود حسيني مديركل سابق صدا و سيماي مركز گيلان در اين مراسم به موفقيت اين رسانه اشاره كرد و اظهار داشت: صداوسيماي مركز گيلان سال‌هاي موفقيت آميزي را پشت سرگذاشت كه حاصل تلاش و زحمات همه اعضاي مجموعه اين رسانه بود.
وي علت استعفاي خود از صدا و سيماي مركز گيلان را حضور در انتخابات مجلس هشتم تهران عنوان كرد.
در ادامه مديركل جديد صدا و سيماي مركز گيلان نيز با بيان موفقيت عملكرد رسانه گفت: آمارها نشان دهنده اعتماد بالاي مردم به اين رسانه است.
محسن نصرپور افزود: خروجي برنامه‌هاي توليدي بايد به تقويت حاكميت ملي منجر شود و توليدات اخبار به گونه اي چيده شود كه باور و ايمان قلبي نسبت به سياست ها داشته باشد.
وي تأكيد كرد: در رسانه صدا و سيماي مركز گيلان بايد زبان گيلكي به عنوان يك فرهنگ گران سنگ از آفات حفظ شود و نقش رسانه در اين زمينه بي بديل است.
نصرپور خاطرنشان كرد: اين رسانه بايد به حفظ منافع سازمان كه منطبق با منافع ملي است را در اولويت قرار دهد.
در پايان اين مراسم محسن نصرپور به عنوان مديركل جديد صداوسيماي مركز گيلان معرفي و از زحمات 4 ساله سيدمحمود حسيني قدرداني شد.
حسيني از سوي ضرغامي در مسئوليت قائم مقام نوسازي و تحول اداري سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران ارائه خدمت مي كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.